contagion - i shat brix


Hello! Har haft en riktigt bra helg. På fredagkväll var jag och Hesus påväg på bio med ett par andra, men plötsligt hade vi ökat till 14 (15?) personer där på Finnkino. Vi gick och se på Contagion, en thrillerfilm om en epidemi som spreds sig över världen och flera miljoner människor dog (fast filmen skulle nog varit bättre med lite zombies).. Hemsk men spännande iallafall. Diskuterade den hela vägen hem.

På lördag råkade jag sova hela eftermiddagen, på kvällen satt vi i kämppän och lekte skojiga ölspel, sedan var jag ut och åka i Sabbes supercoola Renault. Det var kul.

Mer har jag inte att säga, hejhej.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback