16 sept


Sov till kl13:30 idag, jäävlar vad skönt. Vi skulle bara haft en lektion i skolan idag så kändes onödigt att ta bussen till Åbo för det. Däremot har jag nu skrivit finskauppsatsen (som egentligen skulle varit klar före sommarlovet) och är nästan klar med moddauppsatsen. Är inte van med hemuppgifter, därför brukar inget riktigt bli gjort... Men snart har jag fått två saker ur världen iallafall.

Om ungefär två timmar ska jag på showmöte, för den nya ungdomsshowen. Hoppas på en plats i bandet! Imorgon ska jag på jobb igen, 8:30-13:00. Men det gör mig inget, inte tackar man ju nej till lite veckopeng. 

Hmm.. inget har hänt i den här döda stan på flera veckor nu. WHERE'S THE PARTY AT?


Jag är på gång, på gång, där vatten smakar vin


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback