18:36 söndag


Gokväll! Jag ursäktar för urusel uppdatering, men va gör nu de egentligen. Tidigare nu i veckan var jag och klippte mig, tyckte håret kändes jättekort efter klippningen men nu är jag väl helt nöjd. Har haft en skön helg också - shoppingrunda på fredag, senare öl med Janina. Därtill har vi haft mycket dansövningar, och idag har jag krattat gräsmattan osv. Ska ännu dra ut en sväng, så här varmt väder har vi ju inte haft pålänge.

PS. Har äntligen orkat anstränga mig angående matlagningen, det är ju roligare att variera lite nu och då. Ska dessutom på veganmatlagningskurs till Åbo nu i onsdag, pepp!! taggaad!!


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback