FREDAG!

Vet ni, idag är det fredag!! Ikväll sticker jag och pojkvännen lite spontant iväg till Helsingfors (för er som undrar, ja vi har haft paus en tid men nu är vi sams och ihop igen (tänkte att det var lika bra att skriva hit)). Hursomhelst så ska vi ha kul och tillbringa helgen tillsammans, innan han åker på sin civiltjänstutbildning och är borta i fyra veckor. Tror jag ska ta och utforska några secondhand-butiker, caféer och matställen men annars har vi inte direkt några planer. Kameran åker med så ni får bereda er på bildbomb när jag kommer hem!
 
Och nu till........ den gulligaste videon jag sett på evigheter!
Hur kan någon nånsin vilja skada en sån bedårande liten sak?! ♥



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback