Lördagkväll

Tja! Skriver en snabb update från hotellet här i Vasa, snart ska vi nämligen klä upp oss och gå på finrestaurang för lite vin och god mat, bara för sakens skull;) sen blir det väl en barrunda igen. Igår var riktigt kul faktiskt, det finns ett jättebra ställe här, Oliver's Inn, en bar/nattklubb som alla svenskspråkiga går till så där dansade vi ända till fyra på natten, skitkul kväll faktiskt! Har nog inte haft så roligt på länge.

Idag så steg vi upp efter bara fyra timmars sömn för att äta hotellfrukost, och lite senare på dagen blev vi bjudna på mat hos Alexanders familj, de var jättesnälla som fixat mat skilt till mig också, och till efterrätt en tårta som också jag kunde äta! Blev riktigt överraskad, och glad!

Nå nu ska jag laga mig klar för kvällen, ciao!



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback