gokväll

MMM äter fruktsallad med soygurt som kvällsmat och det är så gott (dör)!! är däremot så trött att jag sku kunna dimpa på sängen nu men kan väl blogga lite först. Vi har haft dubbla showföreställningar idag, många skratt och kul är det men snart lider det mot sitt slut... 

Å dessutom - idag, äntligen, fick jag min Ajfåun!! me gustaaaaaa. Och imorgon ska jag tillbaks på jobb (praktik). Är i en datorbutik och det är helt sköj, människorna är trevliga. Skönt att inte ha några skolarbeten att oroa sig över.

nä alltså, jag skriver bättre nån annan dag, ska nog sluta nu..... gonatt!



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: wictoria

Hej! Ifall det var du som skrev på second hand inlägget(antog lite det) så tack! Det lönar sig nog! :)



I alla fall har jag redan tänkt skriva hit förut men gör det väl nu då. Du har en ljus och fin blogg med fina bilder som verkar avspegla dig själv också som person. Mycket fint.

Texterna om djur och maten är superbra även om det alltid finns dedär tjurskallarna som ska hävda att ''människan har ju alltid ätit kött, varför... blablabla'', det får dem kanske att lite tänka efter ändå. Står helatiden i valet och kvalet mellan att bli 'fullständig' vegetarian eller inte, i teorin är jag det väl redan, äter så gått som inget kött men men.. Det är bara det där första steget till det slutgiltiga beslutet som är så jobbigt, hur gjorde du riktigt, var det mycket svårt? Sen är det ju också lagom kul när halva vänkretsen tycker ens djurrättsideologier är helknäppa och nedvärderar dem, man känner att man inte riktigt blir accepterad som den man är, läser det liksom mellan raderna och annat kul.

2012-02-10 @ 20:38:29
URL: http://thewhisperingwaves.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback