svar på frågor!

När blev du vegan/vegetarian? :)
Jag slutade äta kött i september förra året... vilket är ca ett halvår sen nu. Efter ungefär en månad slutade jag med ägg, gelatin och allt sådant och ersatte mjölkprodukter med so
tänder du på män med långt hår?
var skulle du vilja hälst resa innom afrika?
vad skulle du vilja göra på sportlovet?
HUR hitta DU och Jesus varandra? :D
När blev du vegan/vegetarian? :)
Jag slutade äta kött i september förra året, vilket är ca ett halvår sen nu. Ungefär en månad senare ville jag bli vegan, men de ha nu varit lite till och från. Äter iallafall veganskt så ofta jag kan!

tänder du på män med långt hår?
Ohja, om de passar i det!

var skulle du vilja hälst resa innom afrika?
Haha, öm.. Cape Town!

vad skulle du vilja göra på sportlovet?
Nå jag skulle ju velat åka utomlands, helst söderut men nu har det bara blivit att vara hemma istället. Skulle gärna träffa kompisar också.

HUR hitta DU och Jesus varandra? :D
Ja det är väl en lång, komplicerad kärlekshistoria..... nånä :) Vi började nu bara prata och umgås och kunde inte vara ifrån varandra.


pusspådig



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Alizze♥

Anmäl dig till veckans blogg!?♥

http://alizzze.blogg.se/2012/february/anmal-dig-till-veckans-blogg-v9.html

2012-02-29 @ 21:25:31
URL: http://alizzze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback