29 juni

Livet är ganska lugnt just nu, men det är ju skönt. Denna vecka har jag varit på halkbanan och gjort mörkerkörning med bilskolan, så nu är det bara några körlektioner kvar och med god tur kan jag ta teoriprovet redan på min födelsedag! I onsdags var jag till Heureka med min lillebror och mamma, det var nog kul och jätte intressant! (inom mig bor en liten nörd som bara älskar vetenskap..) På hemvägen var vi via Jumbo köpcentret, köpte lite grejer där också.

Nu ska jag bara vänta på att telefonen laddas så jag kan dra ut och springa!
Finns inget skönare än en joggingtur i skogen med solen i nacken och bra musik i öronen.



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback