7 små onödiga faktan

7 små onödiga faktan ni så gärna vill läsa om mig.
Jag kan somna lite varsomhelst, närsomhelst. Speciellt då det gäller föreläsningar och långa teoritimmar, fastän det skulle vara intressant orkar jag varken lyssna eller hålla ögonen öppna. Somnade nästan varje dag under lektioner i högstadiet, så tur att jag nu inte valde gymnasiet..
Varje gång jag ser någon som använder päls vill jag bara slänga personen i en stor lerpöl. Och ännu surare blir man då man ser dem gå med hund bredvid sig, vad skulle du tycka om din lilla Fido gjordes till päls va!! Varför älska ett djur och ha ett annat som jacka?


Känner ibland att jag har valt helt fel bransch och utbildning, sku istället jättegärna jobba med välgörenhet - hjälpa människor och djur å sånt. Meen I dunno.. såklart man kan ta flera yrkesutbildningar men inte vill man gå i skola hela livet heller. (Är inte så bra i skolan heller för den delen.. man blir så avundsjuk på dem som får stipendier jämt, får vara borta från lektioner för att "de har hunnit göra allt redan" osv!.. Jag själv har fått stipendie en gång, på nian - i musik!! Var överlycklig)
Skäms lite över det här att man bor i Finland, hör finska jämt och har läst finska i 8 år, ändå kan jag inte det där förbannade språket!! Brukar tala engelska med finnar istället, det är ju nog ganska pinsamt (men enklare).
Kan pi med 40 decimaler (fast det är ju ingenting jämfört rekordet på 83 000 (av en japan såklart))
Jag tycker om att dansa, även fast jag har ganska svårt att hålla reda på både armar och ben..
När jag var liten åt jag alla kex med smör på hahahah
Fick blogaward av både Adi och Linnéa, jej!

7 små onödiga faktan ni så gärna vill läsa om mig.
1. Jag kan somna lite varsomhelst, närsomhelst. Speciellt då det gäller föreläsningar och långa teoritimmar, fastän det skulle vara intressant orkar jag varken lyssna eller hålla ögonen öppna. Somnade nästan varje dag under lektioner i högstadiet, så tur att jag nu inte valde gymnasiet..

2. Varje gång jag ser någon som använder päls vill jag bara slänga personen i en stor lerpöl. Och ännu surare blir man då man ser dem gå med hund bredvid sig, vad skulle du tycka om din lilla Fido gjordes till päls va!! (Varför älska ett djur och ha ett annat som jacka?)

3. Känner ibland att jag har valt helt fel bransch och utbildning, sku istället jättegärna jobba med välgörenhet - hjälpa människor och djur å sånt. Meen I dunno.. såklart man kan ta flera yrkesutbildningar men inte vill man gå i skola hela livet heller. (Är inte så bra i skolan heller för den delen.. man blir så avundsjuk på dem som får stipendier jämt, får vara borta från lektioner för att "de har hunnit göra allt redan" osv!.. Jag själv har fått stipendie en gång, på nian - i musik!! Var överlycklig)

4. Skäms lite över det här att man bor i Finland, hör finska jämt och har läst finska i 8 år, ändå kan jag inte det där förbannade språket!! Brukar tala engelska med finnar istället, det är ju nog ganska pinsamt (men enklare).

5. Kan pi med 40 decimaler (fast det är ju ingenting jämfört rekordet på 83 000 (av en japan såklart))

6. Jag tycker om att dansa, även fast jag har ganska svårt att hålla reda på både armar och ben..

7. När jag var liten åt jag alla kex med smör på hahahah

Awarden ges vidare till Lotta, och alla andra som läser det här ;)





Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

hej skulle du vilja följa varandra via bloglovin ? =)



mvh felicia

2012-03-11 @ 01:41:21
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: Emma

Hej! Allt bra med dig?

Gud vilken fin blogg du har!



Kram :)

Emma - emmaeriica.webblogg.se

2012-03-11 @ 01:56:47
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback