Sitter på bussen.....

... det har varit en händelserik dag iallafall. Började med att på morgonen skickade jag fel meddelande till helt fel person, vilket blev så pinsamt så jag ville bara sjunka genom jorden... Sen så försenade jag mig till praktiken men jobbade som en tok då jag väl kom dit. Började med att bygga ihop två datorer och sen skulle jag plocka isär en tredje - det gick bra till först men strömkällan var allt en envis jävel. Efter ett par timmar av blod, svett, tårar och lite milt våld började jag ge upp - och sedan slutade det med att jag bokstavligen slet isär hela lådan. Men ännu satt strömkällan fast där i bottnet - och då visade det sig att det bara behövdes en liten knuff för att få bort den. Julia scores! - i dumhet. (tur att de skulle skrota lådan iallafall)

Nu ska jag ännu å fråga sommarjobb, hoppas jag får lite tur med mig då åtminstone.

h. Julia på otursdagen



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback