something


Helt ok dag, hade kul på praktiken och efteråt traskade jag runt i stan lite. Är hemma nu, men känner mig helt utpumpad.. har varit så flera dagar nu, jag förstår inte hur man kan vara så trött? Tror jag ska ta och lägga mig i sängen nu och kolla på Across The Universe - lyssnade på the Beatles imorse och fick bara en sån enorm lust att se den filmen igen! (fastän det är fredag och allt ja, men orkar nog inte röra mig en meter)

puss&gonatt



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Amanda

Hej jätte fin blogg tjejen! :) <3

Kanske vill kolla på min blogg? amandasterners.blogg.se

Ha en fortsatt bra fredag! :D

2012-03-16 @ 19:45:17
URL: http://amandasterns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback