28/10/2012

Uhh, vilken kväll igår alltså. Var inte ens så länge ute, först hos Kim och sedan en stund i Frendi. Men det hann nog slinka ner många drinkar under den tiden och vi hade riktigt roligt, ända tills det snurrade så mycket i skallen att jag var tvungen att komma hem. Hade tydligen ställt till en jävla röra här under natten och vaknade sedan med årets kanske värsta baksmälla. Haha party hard eh?
 
Nåja, får ta mig samman ändå och försöka lägga mig i tid idag, borde orka mig till skolan imorgon eftersom jag inte varit där nästan alls nu på tre veckor (hade höstlov en vecka där emellan men ändå). Har bara legat i sängen till sent på eftermiddagen och inte orkat göra något alls på dagarna. Vinterhalvåret kan verkligen dra ner en... 
 


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback