Hey I keep my head down but I keep on swingin'

Hello. Det blev inget Savages för att det fanns inga platser kvar då vi kom dit :( så vi gick på Taken 2 istället, helt bra var den. Har sett så många konstiga och knäppa filmer på sistone så det var skönt att se en helt vanlig actionfilm. 
 
Idag är det torsdag och jag har orkat mig till skolan efter två dagar av hemmasittande. Så har jag också bakat en rulltårta som sorgligt nog mest bara faller ihop och far sönder, väldigt sötsliskig blev den också. Nåå, övning ger färdighet, väl? Funderar också på huruvida jag ska orka dra mig till gymmet eller inte. Det var en tid sen senast ändå....
 
Men imorgon hörni, ska jag åka till Tammerfors och se RIVAL SONS!! Kommer bli awesome. Freakin' love that band. 
 

 
Hörs senare!


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback