Loud and proud

Goddag på er! Mitt höstlov har redan börjat, har ledigt hela veckan och jag skulle inte kunnat önskat något mer just nu. Anyways, under helgen var jag till Stockholm med familjen, eller ja, båtresan tog ju hela lördagen och på söndag gick vi på muséer. Utöver det har resan har bestått av jättegod mat, skönt väder och lite shopping.
 
Och ja just det, Rival Sons i fredags var awesome, de spelade i över två timmar!!
Jag hade inte med nån kamera själv men vad tur att bandet knäppte bilder ;)
 
Här är konserten ur trummisens perspektiv:
 
Höhö, samma gäller Valkyrians i Helsingfors för ett par veckor sen när vi dansade vi på scenen:
So.. yeah. Skankin' makes you cool.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Lilly

Hej! Jag har precis startat en tävling där du kan vinna ett valfritt iPhoneskal! Vore jätteroligt om du ville delta :) Kramis

P.s
Om du inte själv har en iPhone kan du ge bort skalet som present till någon!

2012-10-17 @ 23:32:36
URL: http://liilly.devote.se
Postat av: Lilly

Hej! Jag har precis startat en tävling där du kan vinna ett valfritt iPhoneskal! Vore jätteroligt om du ville delta :) Kramis

P.s
Om du inte själv har en iPhone kan du ge bort skalet som present till någon!

2012-10-17 @ 23:32:36
URL: http://liilly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback