tisdagslista

Vad har du på dig?
Idag: Blus från Saint Tropez, blazer från Gina Tricot, jeans från Cubus.

Hur mår du?
Trött, lite nere men helt okej ändå.

Vad önskar du just nu?
Att jag skulle va klar med den här skolan nu redan.

Vad har du ätit idag?
Smörgås, banan, kaffe.
Linssoppa och bröd.
Äpple, sojayoghurt med müsli.
Svamprisotto och lite morotsoppa.

Vad ska du göra imorgon?
Vara i skolan, gå på pianolektion, fira Emma?:)

Och på söndag?
Vet inte än.

Vem saknar du?
Måånga. Länge sedan man hängde med vänner.

Senaste köp?
Hm. Mat i lördags? minns inte riktigt.

Vad skrattade du senast åt?
Igårkväll. Kollade på Solsidan och HIMYM ♥
HIMYM

Vad grät du senast åt?
Minns inte, det var längesen.

Vem sov du senast med?
Pojkvän.

Vad läser du just nu?
Har ingen bok på gång för tillfället faktiskt. Saknar att läsa nu när jag tänker efter.

Senast sedda film?
Oj, längesen jag såg någon film. Taken 2 kanske?

Vem var den senaste som ringde dig?
Dominic.

Senast 3 inkomna sms?
“Kom hem jag behöver bilen”
“Varsågod”
“Snabbare :-D”

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
En sjukanmälan till skolan.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen hittills :(

Vart vill du åka just nu?
Söderut. Eller åtminstone till någon spännande stad!


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback