Mina skor har kommit!!

Äntligen har mitt paket kommit - två par skor och en klänning från urbanog.com, allt sitter perfekt och jag är så nöjd!!
 
Dessa skor var bara kärlek vid första ögonkastet. Har länge letat efter ett par Jeffrey Campbell-lookalikes i syntetiskt material och dessa är bara.. perfektion! (Återstår bara att se om jag faktiskt lyckas gå med dem..)

Ett till par skor av samma märke (Diva Lounge), riktigt bekväma och de blir bra till i höst/vinter.

Och så en söt liten klänning beställd i samma veva, av märket Marquis.

Är supernöjd med min beställning, men en sak är dock säker, och det är nog att jag inte kommer beställa från USA igen.. för det första var frakten svindyr, för det andra blev jag tvungen att fylla i flera sidor och formulär angående förtullning osv och sedan ännu importskatt på det. Var inte alls beredd på något sådant men var väl bara dum som inte tänkte på sånt på förhand. Men va kan man nu göra.
 
Nu blir det iallafall dags för mig att catcha lite sömn så gonatt & hej!


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: heddi

Va kosta klackisana?:) KÄRLEK!!!!

Svar: Endast $27.60 ^^ (cirka 20€?) men somsagt svindyr frakt och allt därtill!
Julia

2012-09-06 @ 09:21:28
URL: http://heeddi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback